Dienstag, 29. Dezember 2009

Gercege Gördüm Hakkikati

Gökyüzünde Melekler Aglar Allah Bir Muhammed Ali diyerek
icim can ile can aglar Allah Bir Muhammed Ali diyerek
BIsmillah ile Baslarim Allahu Ekber diyerek
Sevdalar Cosar Allahu Ekber diyerek ,
icimde Yanar Allahu Ekber Diyerek ;
Görsem Nuru Allahu Ekber Diyerek,

Allah Allah Allah , Selamlar Hayir Ola
Münkir Münafik Def Ola
Yol Da Ikili Olmaya,
Hak Muhammed Ali Yardimcimiz ola

Gercege Hü Cekelim ERenler
Bir Allah Ahad diyelim Erenler
Dünya Üstünde Batili Kaldiralim
Hü Diye Erenler
Bekler Gözlerim Sizi Erenler

Iki Gönül Bir olur Olunca
Hak ile Kul Arada olunca
Kul Hakki Görür Kül Olunca
Allah bir dir Ahad Dir Hü Diyelim Erenler

Geldim Icime Saydim Seni
Sevdam olmasa Ne YArar Beni
iki Melek Sual Sorarlar Bana
Benim Allahim bir Dir AHad Dir

Vallah Billah Resulum Muhammed Ahmedi Nur dur
vallah Billah Evliyaullahim Ali Haydar Nur dur
Vallah Billah Cennet Anam Fatima tüt Zehra Nur Dur
Vallah Billah Cennet Gencler Efendilerim Imam Hasani MÜceteba ve Imam Hüseyin Sahi Desti Kerbela Nuru durlar
Vallah Billah Ehli-BEyten Baska Nur bilmem

Alemin Nuru Hz.MUhammed V.S.V. dir
Hak Üstünde Batin olan Evliyalarin Sahi Alim dir K.V.
Analarin Anasi Benim Anam Hz.FatimatütZehra Anamdir K.V.
Benim iki Efendim VArdir Onlar Imam Hasan Ile IMam HÜseyin K.V. Efendilerimdir ,

Bu Dünya da Öbür Dünyada Görmedim ben Ehli-Beyten Daha güzel Birsey
Ceddim MUhammed Atam Ali , yolum Ehli-Beytin Yolur,
Furkan Rehberim ISlam Teslimim dir
Bundan Gayri YOl Bilmem YOlu Cizen Allah dir

Ya Allah YA Muhammed YA ALi dedim , bir yolda icime düstüm
Sevdalar es gecmez ben beni bilmedikce
göz nurum oldu Pirim , sevdalar oldu heryerim
aklim cos du tas di ben bumusum dedim
Hak Allahu Teala Yaratanim Öldüren Diriletim Dedim
Vallah Bllah Allah dan Baska ben Illah Görmedim

Gel Gökyüzünde Sayalim Yildizlar i
Vallah Billah Yildizlarin Sayisinca Ben Ehli-Beyti Nur gördüm
Geldim Dünyaya Bos dedim Sevdam Cözülüd Ehli-Beytimi NUr Hakkikatda GÖrdüm
Gel dediler Gelem dedim, gel digim gibi gitmeyem Insallah
Allah Allah ALllah vallah Billah Huvallahu Ehad Ya Allah Allah Allahu Ekber

Keine Kommentare:

Meine Blog-Liste