Dienstag, 29. Dezember 2009

Ya Allah Ya AHad YA Selam YA Hayy YA Kayyum Ya RAhman Ya RAhim BIsmillah

Ya ALlah Ya Muhammed YA Ali dedim
Fatma ANam dir Hasan Hüseyin Efendilerim dir
Allah yaratan Dirilten Öldüren dedim
Ya Hayy Ya Kayyum dedim
Rahmansin Rahimsin vallahau ALlahu Ekber Dedim
Sana Geldim Sahim Vallah Merhametlilerin en Merhametlisin
Sana Geldim beni Yaratanim Allahim
Allahu Ekber Diyerek , bayilir kalkar bayilirim
Gel Efendim Gel, Gökyüzü Yeryüzü BAgrir Allah Allah diye
Ey beni Yaratanim Nedir Bu zulüm Sana geldim Kabul Eyle Gönlüm
Geldim Saha Erdim Hakka Zahir Batin sensin Allahim
Ahir Evvel sen Sin Allahim Allahu Ekber tedbir Getiririm
Gercek Demine Düstüm Sen varsin ben yokum Sen Sensin Ya Ahad
ben Kulunum Kölenim Senin Ya ALLAHIM Benim Sana Secde TEk Etmek Düser Sana YA Allahim
Gönlüm Sana Gelmek Ister, karanliktan Cikmak DIler
Ey Yaratan yüce Allahim Güzel Allahim seninle benim Aramda Ehli-Beytinden Baska Kimse olmasin, Hak Muhammed ALi diyelim Hü Erenler
Geldim Saha Hz.Muhammedi Alemin Nuru Gördüm , gelelim Saha Hz.Ali Alemin Nurun Gülü Gördüm , Gelelim SAha Hz.Fatma Anami Alemin Nurun Gülü Gördüm Gelelim Saha Hz.Hasan ile Hz.Hüseyini ALemin Nurun Gülü GÖrdüm,
Vallah Billah Ya RAbbim Ben Hz.Muhammedi Senin EN COk Sevdigini Gördüm
Allahu Ekber Huvallahu Ehad YA Alllah Ya Resullullah Ben SIzi Nur Gördüm
Geldim Ey Melekler size Gardas Geldim , Cebrail A.S. Atamdir onu Hakkikate Nur Gördüm Azrail A.S. Bendedir Onu CAn Nuru Gördüm , Mikail A.S. O Allah KAtinda Nur dur onu Bu DÜnyada ÖBür Dünyada Gördüm , Israfil A.S. Seni Sah Da Gördüm Nursun sen vallah Billah Ahirette Yakin Görüyorum seni
Gelelim SAha Erelim SAha benim SAhim Ehad dir Allah dir bir dir Tek Dir Ehad dir, Hayy KAyyum dur, Rahman Rahim dir, GAni dir Malik dir, Alim dir Bedi dir , BAsit dir Selam dir, Alemin Rabbi Allah dir , Elhamdüllah
Vallah billah Ya Allahim Iyake Nabudu ve Iyake Nesteyin , Ihdinesiratal Müstakim Maliki Yevmidiyin , geldim Cosdum Sahim Sana Geldim Seyyidim

Keine Kommentare:

Meine Blog-Liste